Kontakt z klientami w Google za darmo
kwietnia 06, 2020 ∙ 5021 wyświetleń„Nawiązuj kontakt z klientami w Google za darmo!”
Takim to właśnie zdaniem Google zachęca każdego przedsiębiorcę (tego najmniejszego oraz korporacyjnego) do tworzenia biznesowych profili.
Czy warto? Co to nam da? Jakie korzyści niesie profil?
Coraz więcej klientów, przed zakupem, poszukuje informacji online. Dzięki wpisowi Twojej firmy w Google, znajdziesz się tam, gdzie są Twoi klienci. To jest fakt. Obecnie wyszukiwarka i mapa Google to pierwsze miejsce gdzie potencjalny klient będzie szukał informacji o produkcie, usłudze czy samej firmie.
Jakie są główne funkcje profilu firmowego?
- Wejście w najważniejsze miejsca w internecie (wyszukiwarka oraz mapa Google). Tu właściwie nic więcej nie trzeba dodawać. Jesteś tam lub nie i koniec.
- Zdobywanie klientów dzięki nielimitowanej publikacji zdjęć, ofert, aktualności. Widziałeś z pewnością jak na FB różne firmy prezentują swoje wpisy, publikacje, zdjęcia produktów, aktualności. Na profilu Google, możesz robić to samo.
- Zarządzanie informacjami dotyczącymi firmy np. godzin otwarcia. Nie ma nic gorszego jak niewiedza; szukasz sklepu, ale nie wiesz do której godziny jest otwarty. Specjalne miejsce na te informacje przyda się zawsze.
- Ochrona danych przed dostępem osób trzecich. Wszystkie informacje muszą być właściwie przechowywane. Panel dostępowy, w którym można zarządzać kto i jakie ma uprawnienia do Twojego profilu, sprawdza się idealnie.
- Bezpośredni kontakt z klientami (telefon, wiadomość). Sprzedaż zaczyna się od kontaktu, inaczej się nie da. Profil firmowy w Google daje możliwość różnych metod komunikacji – jak kto woli.
- Aktualny monitoring opinii klientów. Co o mnie sądzą? Czy lubią moje usługi? Czy produkty są właściwe? Co z obsługą? Panel z opiniami klientów, gdzie możesz odpowiadać, jest świetnym narzędziem wzmacniającym Twoją markę i samą ofertę.
- Zarządzanie profilem przez telefon (darmowa aplikacja). Jako przedsiębiorca jesteś ciągle w biegu. Nie zawsze masz pod ręką komputer, jednak jeśli masz telefon to aplikacja do zarządzania Profilem firmowym sprawdzi się wyśmienicie.
- Wbudowany moduł statystyk. Kto mnie widzi? Ile osób? Co robią? Proste narzędzie analityczne pomoże Tobie poznać zachowania Twoich potencjalnych klientów.
- Darmowa podstawowa strona www z indywidualnym adresem od Google. Budowa profesjonalnej strony internetowej jest kosztowna. Jednak w wielu biznesach złożone strony www nie są czymś niezbędnym. Na podstawie Profilu firmowego możesz od ręki stworzyć podstawową stronę internetową, która spełni wszystkie minimalne wymagania.
Zatem czy warto pochylić się nad Profilem firmowym w Google?
Oczywiście, że TAK!
Jeśli nie masz czasu, a chcesz stworzyć Profesjonalny Profil Firmowy w Google – możesz skorzystać z moich usług. Pomogę Tobie w:
- utworzeniu profilu w oparciu o dostarczone materiały,
- optymalizacji funkcjonalności,
- weryfikacji profilu,
- utworzeniu pierwszego wpisu w aktualności,
- przekazaniu odpowiednich dostępów.