Strona Facebook
Dawniej zwana profilem, następnie fanpage-em, a obecnie stroną. Dlaczego takie zmiany? Tylko i wyłącznie, by wskazać właściwość zastosowań i funkcjonalności. Obecnie Facebook oferuje znacznie więcej niż zwykły profil; to w pełni funkcjonalna i niezależna strona.
Strona firmowa umożliwia zbudowanie marki, poszerzenie grona odbiorców oraz rozpoczynanie kontaktu z klientami i osobami, którzy chcą poznać Twoją firmę.
Strona na Facebooku to bezpłatna i dostępna społecznie metoda docierania do odbiorców na komputerach oraz telefonach. Facebook pomyślał o specjalnych przeznaczeniach dla firm, marek, znanych osób, jak również akcji społecznych i organizacji. Dość ważne, że Twoja strona może zostać zindeksowana przez Google, co zwiększy widoczność w wyszukiwarce, gdy ktoś będzie szukał Twojej firmy. Skontaktuj się z osobami, które pokochają Twoją firmę.